onsdag 21 oktober 2015

Jag har nu efter mycket grubbel bestämt mig för att hitta en familj till Freddy. Jag kan tänka mig ett delägarskap där jag behåller avelsrätten eller hitta någon som vill ha honom på foder.
 
Freddy är en supertrevlig kille. Apporterar gärna både dummy och fågel men behöver en del träning på avlämningar. Jag har gått viltspår med honom, har endast ett 1:a pris kvar till championatet. Vi tränar apportering och fält för att starta på nybörjarprov.
Freddy är utställd en del och har fått CK och 2 R-Cert. Jag vill att du är intresserad av utställning och vill arbeta med din hund. En fördel är också om du inte bor alldeles för långt bort.
Tycker du att detta låter intressant och vill veta mer så gör ett besök på min hemsida där du kan läsa med om Freddy.



Lost'n Found Baby Belle "Zally"
Freddans mamma


Freddy aporterar dummy

Freddy simmar gärna och hämtar dummy

Freddy appoterar fågel i vattnet, denna gång utan lina




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar